For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

5 uker - 5 kroner Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

KJØP

Å gi gaver på nett har blitt enklere og enklere.

Tidoblet gavene med Dagen

Den Norske Israelsmisjon har de senere årene satset tungt på digital markedsføring. I januar ble Kristoffer Eknes ansatt som markedsleder. Noe av det første han gjorde var å sette opp en innsamlingsaksjon på Facebook.

Publisert Sist oppdatert

Mange organisasjoner har de siste årene bygget opp en vesentlig kompetanse på digital markedsføring. Israelsmisjonen stod på valget om de skulle kjøpe inn tjenester eller bygge kompetanse selv. De valgte i 2021 å investere i et kurs i Digital annonsering arrangert av Dagen sin markedsavdeling.

– Å delta på kurset med Dagen var veldig nyttig for vårt team. Det gjorde at flere i markedsteamet vårt har fått kunnskap til å drive markedsføring for oss i sosiale medier, og som vi bruker i all vår markedsføring. Kurset var også skreddersydd for oss, og var veldig praktisk orientert. Siden den gang har det kommet enda flere verktøy hos Meta, som gjør det vi lærte enda mer nyttig, sier Eknes.

Stor digitalt nedslagsfelt

Powered by Labrador CMS