For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

5 uker - 5 kroner

Du kan betale med vipps

Er du allerede abonnent?

KJØP

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Debatt

PRESTEUTDANNING: Kvifor skal ein føra vidare tradisjonen med å la faginstitusjonane avgjera det akademiske innhaldet i profesjonsutdanninga i staden for kyrkja sjølv, spør Andrew Wergeland, universitetslektor ved MF.

Presteutdanninga, faginstitusjonane og kyrkja

Publisert Sist oppdatert

Før jul skreiv Gard Granerød og eg om kor verdifullt det er for kyrkja med prestar som har studert bibelhebraisk (Dagen, 10.12.23). Bakgrunnen for innlegget er at framover kjem dei fleste nyutdanna prestane diverre ikkje til å ha fått grunnleggjande kunnskapar om dette bibelspråket gjennom teologistudiet sitt.

Eg har sidan følgt opp innlegget overfor Kyrkjerådet for Den norske kyrkja i håp om at dei ville vera villige til å drøfta eit mogleg krav om innføringar i både gresk og hebraisk for dei som utdannar seg til prest gjennom det ordinære 6-årige profesjonsstudiet, og ev. leggja saka fram for Kyrkjemøtet. Den 29. januar fekk eg svar frå Kyrkjerådet ved leiar og direktør.

Der viser dei til den lange tradisjonen som finst for å la faginstitusjonane avgjera det akademiske innhaldet i profesjonsutdanninga. Dei påpeikar at Kyrkjemøtet heldt seg til denne lina då det vedtok reviderte kvalifikasjonskrav i 2021.

Powered by Labrador CMS