For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

5 uker - 5 kroner Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

KJØP

Leder

KOMMUNIKASJON: Nyleg vart kyrkja, ved kyrkjerådsleiar Harald Hegstad, utfordra på eigen kommunikasjon. Debatten inneheldt eit godt oppspel som vart ståande ubrukt.

Skal vi berre godta at Jesus blir borte i kyrkja?

Publisert Sist oppdatert

«Det er forskjell på å selge biler på det å selge Jesus» sa kyrkjerådsleiar Harald Hegstad i ein nyleg Dagsnytt 18-debatt. Utsegna er lett å tolka som ein mild reprimande til ein fyr frå kommunikasjonsbransjen. Eit «du må´kke komme her og komme her», rett og slett.

Kommunikasjonsekspert Peder Tellefsdal har ei bok på trappene, med den engelske tittelen «Rebranding the Church». Sjølv om boka ikkje enno er utkommen, har ho alt vekt debatt og merksemd. Sørlendingen er mild i form, men byr på ein brutal dom.

Kyrkja si formidlingsevne står til stryk, spissformulerer Tellefsdal. Det er slik ein set dagsorden i vår tid.

Powered by Labrador CMS