Leder
KOMMUNIKASJON: Nyleg vart kyrkja, ved kyrkjerådsleiar Harald Hegstad, utfordra på eigen kommunikasjon. Debatten inneheldt eit godt oppspel som vart ståande ubrukt.
Alice Tegle
Skal vi berre godta at Jesus blir borte i kyrkja?
«Det er forskjell på å selge biler på det å selge Jesus» sa kyrkjerådsleiar Harald Hegstad i ein nyleg Dagsnytt 18-debatt. Utsegna er lett å tolka som ein mild reprimande til ein fyr frå kommunikasjonsbransjen. Eit «du må´kke komme her og komme her», rett og slett.
Kommunikasjonsekspert Peder Tellefsdal har ei bok på trappene, med den engelske tittelen «Rebranding the Church». Sjølv om boka ikkje enno er utkommen, har ho alt vekt debatt og merksemd. Sørlendingen er mild i form, men byr på ein brutal dom.
Kyrkja si formidlingsevne står til stryk, spissformulerer Tellefsdal. Det er slik ein set dagsorden i vår tid.