SAMARBEID: Erling Aasen, misjonsleiar i Den Lutherske Frikyrkja, Haakon Kessel, misjonsleiar NMS, Øyvind Ulland Eriksen, initiativtakar til bønnekampanjen (NMS), Eivind Jåtun (NLM), Anders Godø og Siren Godø – produsentar av bønevideoar.
Privat
75 år med misjon gav ikkje resultata dei håpa på. No inngår dei eit uvanleg samarbeid
Åtte misjonsorganisasjonar lanserer ny bønekampanje for Japan, 500 år etter kristendommen først kom til soloppgangens rike.
– Det har aldri vore skikkeleg gjennombrot for evangeliet i Japan. Kanskje er det noko som kan forløysast i bøn, undrar Øyvind Ulland Eriksen i Det Norske Misjonsselskap (NMS).
På Unådd-konferansen denne helga var NMS-fundraiseren med å lansere Bønekampanje for Japan.
Det gjorde han saman sju andre lutherske og pinsekarismatiske organisasjonar: