For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

5 uker - 5 kroner Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

KJØP

CHOSEN: Designer Anna-Sofie Solberg (t.v.) og daglig leder Emeline Braatlund Larsen,

Ble kjent som Kristen-Norges klesmerke – nå vil de selge klær med budskap for alle

Man vil ikke lenger finne bibelsitat på klærne til klesmerket Chosen.

Publisert Sist oppdatert

Klesmerket, som ble startet i 2017, har gjennom å selge hverdagsklær med enkle, oppbyggelige budskap i minimalistisk design blitt velkjent i Kristen-Norge.

I fjor ble Chosen utnevnt til Gasellebedrift av Dagens Næringsliv – en utmerkelse som gis til Norges raskest voksende bedrifter. For å få utmerkelsen kreves det at bedriften har minst doblet omsetningen over fire år.

Chosen har mer enn firedoblet inntektene på tre år – fra 2,1 millioner i 2018 til 9,2 millioner i 2021.

Powered by Labrador CMS