For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

5 uker - 5 kroner

Du kan betale med vipps

Er du allerede abonnent?

KJØP

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker
TRUKKET: Motehuset La Maison Simons har trukket kampanjefilmen etter sterke reaksjoner.

37-åring stilte opp i reklamefilm før hun fikk dødshjelp. Det utløste storm

Reklamefilmen med 37-åringen Jennyfer Hatch har vakt bestyrtelse i dødshjelp-liberale Canada.

Publisert Sist oppdatert

«Selv om man skal dø, kan man godt være pent kledd».

Slik lyder det underliggende budskapet i en reklamefilm fra det canadiske motefirmaet La Maison Simons, ifølge Kristeligt Dagblad.

Modellen er 37 år gamle Jennyfer Hatch. Reklamefilen slutter med selskapets slagord «All is Beauty» - alt er skjønnhet.

Powered by Labrador CMS