For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

5 uker - 5 kroner Du kan betale med vipps

Deretter kr 299,- pr måned. Automatisk månedlig fornyelse til ordinær pris. Ingen bindingstid, du sier selv opp når du ønsker

Er du allerede abonnent?

KJØP

LOVSANG UTE: Den store salen fylles opp til randen.

Ungdom i Oppdrag-leir: Antallet deltakere tredoblet på ett år

«Refresh», en leir i regi av Ungdom i oppdrag, har unge voksne som målgruppe. – Den fyller et hull i markedet, sier Mikael Lao.

Publisert Sist oppdatert

Muldvarper som ødelegger en vakker hage brukes som metafor for hindringene de unge voksne møter på sin vei til Gud.

Løsningen er å gjøre som i det ikoniske arkadespillet «Whac-A-Mole», slå ned på muldvarpene.

Vi er på «Refresh», der målgruppen er unge voksne, i alderen 19-30 år. Verktøy for å dyrke og holde fast ved troen står sentralt på Ungdom i oppdrag-leiren.

Powered by Labrador CMS